פתיחת חברה בע"מ

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מתעניינים בפתיחת חברה בע"מ. חברה בע"מ היא הלכה למעשה חברה אשר נחשבת ישות משפטית נפרדת מן הבעלים, כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט יתרונות בפתיחת חברה שכזו מאחר ובמקרה של חובות ו/או שהחברה נקלעה לקשיים לא ניתן לתבוע את הבעלים באופן אישי אלא את החברה עצמה. כמו כן ניתן למצוא לא מעט יתרונות אחרים הקשורים להיבטי מיסוי והופכים את החיים של בעלי החברות לקלים הרבה יותר. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך משרדו של רואה חשבון חזי מנחם פה על מנת לענות לכם על כל השאלות.

האם כל אחד יכול לפתוח חברה בע"מ?

אנשים רבים תוהים האם כל אחד יכול לפתוח חברה בע"מ או שמא רק אנשים ו/או עסקים מסוימים. אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי כל תאגיד ו/או אדם פרטי יכול להקים חברה בע"מ בהנחה והמטרות שלשמן הקים את החברה אינן נוגדות את חוק החברות ואת תקנות הציבור. כאשר אנחנו מדברים על פתיחת חברה בע"מ אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש ואנו ממליצים להיעזר ברואה חשבון בעל ניסיון בעבודה עם חברות בע"מ.

כמה זמן לוקח לפתוח חברה?

ישנם לא מעט משתנים אשר משפיעים בצורה ישירה על הזמן בו יקח לכם לפתוח חברה, אם נרד לעובי הקורה אנו נראה שמדובר בתהליך יחסית ארוך אשר כולל בתוכו לא מעט פרוצדורה וטפסים אותם תצטרכו למלא. יחד עם זאת, בהנחה ותבחרו לעשות זאת יחד עם רואה חשבון המתמחה בעולם החברות תוכלו להגיש את כל המסמכים ולפתוח חברה תוך שלושה ימי עסקים.

כמה עולה פתיחת חברה בע"מ?

ישנם לא מעט הטבות והיבטי מיסוי חיוביים כאשר אתם חברה בע"מ, יחד עם זאת פתיחת חברה בע"מ תעלה לכם מעט כסף. כיום ניתן לראות כי ישנם 2 אגרות רישוי של חברה בע"מ. אגרת רישוי ראשונה היא אגרת רישום אשר עלותה עומדת נכון לספטמבר 22 על 2,645 ₪ (ניתן לשלם און-ליין באופן מוזל ובעלות של 2,176 ₪), כמו כן האגרה השנייה הינה אגרה שנתית אשר עלותה נכון להיום עומדת על 1,137 ועלולה להשתנות משנה לשנה.

כמו כן כאשר אנחנו פותחים חברה בע"מ אנו פונים אל רואה חשבון בעל ניסיון ומוניטין אשר יעזור לנו לעבור את ההליך בצורה נכונה וחכמה עבור העסק שלנו – מחיר ליווי ופתיחת חברה בע"מ יחד עם רו"ח המתמחה בתחום משתנה בהתאם לסוג החברה, מורכבות החברה והניסיון של רואה החשבון.

החשיבות בעבודה אל מול בעל מקצוע המתמחה בפתיחת חברה בע"מ

כאשר אנחנו מדברים על פתיחת חברה בע"מ אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, הלכה למעשה תוכלו לעשות זאת לבד אך אין מן הנמנע שתעשו זאת אל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום. פתיחת חברה בע"מ טומנת בחובה לא מעט אתגרים, טפסים ושאר פרוצדורה אשר הייתם מעדיפים להשאיר אצל בעל מקצוע. כמו שלא הייתם מחליפים מנוע לרכב שלכם לבד כך גם לא תפתחו חברה בע"מ ללא ליווי מקצועי. בדקו כי בעל המקצוע איתו אתם עובדים הינו בעל ניסיון בעבודה עם חברות בע"מ.

מה הם היתרונות בפתיחת חברה בע"מ?

פתיחת חברה בע"מ טומנת בחובה לא מעט יתרונות, בין היתרונות אנו רואים:

  • גמישות מס – חברה בע"מ בעלת גמישות מס גבוהה הרבה יותר בניגוד לעוסקים פטורים ומורשים, לכן באמצעות תכנון מס נכון ניתן להישאר עם מאות אלפי שקלים בקופת החברה.
  • ישות משפטית נפרדת – החברה הינה ישות משפטית נפרדת ומדובר ביתרון בפן המשפטי, מאחר והחברה הינה ישות משפטית נפרדת אין אפשרות לתבוע את בעלי המניות ו/או בעלי החברה אלא את החברה עצמה.
  • מיתוג ושיווק – חברה המצוירת בתור חברה בע"מ עוברת תהליכים שיווקיים בצורה חלקה יןתר מעוסקים פטורים ומורשים מאחר ואתם מחזיקים בכותרת יוקרתית אשר מבדילה אתכם מן השאר ולמעשה מגדירה אתכם כחברה.

לצד כל אלו ניתן למצוא עוד עשרות יתרונות נוספים, אנו מזמינים אתכם לדבר עם רואי החשבון של משרד רו"ח חזי מנחם על מנת לקבל תמונה טובה וברורה יותר.

יצירת קשר מהירה