ביקורת דוחות כספיים

ביקורת דוחות כספיים הם חלק מן העיסוקים העיקריים של רואה חשבון בימינו, הלכה למעשה אנו רואים לא מעט חברות לצד תאגידים אשר צריכים להגיש מדי שנה דוחות כספיים מבוקרים על ידי רואה חשבון המתמחה בתחום. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך משרדו של חזי מנחם החליט לעשות לכם מעט סדר.

תפקיד רואה חשבון מבקר

רואה חשבון מבקר הינו למעשה רואה חשבון לכל דבר ועניין, תפקידו לתת הפרדה בין הבעלים לבין הנהלת החברה לבין המנהלים והמשתמשים בדוחות הכספיים – החל מנותני אשראי, ספקים, רשויות המס השונות, מרכזי השקעות ועוד.

מדי שנה צריכות חברות רבות להגיש ביקורת דוחות כספיים, במסגרת הדוח רואה חשבון מבקר דואג לתת חוות דעת אובייקטיבית על המתרחש מבחינה פיננסית בעסק לצד מתן סקירה על דוחות ביניים בלתי מבוקרים.

רואה חשבון מבקר עובד בהתאם לסטנדרטים מקצועיים ובינלאומיים, עובד ללא לאות על מנת לבדוק איך ניתן לייעל ולשפר את הארגון, ממזער ככל האפשר את הפגיעה במהלך העבודה בזמן הביקורת ועוזר לכם לחסוך כסף ולנהל אותו בצורה נכונה וחכמה לצד תכנון איכותני.

איך לבחור רואה חשבון בשביל ביקורת דוחות כספיים

בחירת רואה חשבון מבקר לשם ביקורות דוחות כספיים היא מלאכת מחשבת של ממש, כיום אנו רואים לא מעט אנשי מקצוע בתחום ראיית החשבון ולעיתים אף אפשר ללכת לאיבוד מן כל ההיצע. אנו מאמינים שאתם שואלים את עצמכם איך ניתן לבחור רואה חשבון לשם ביקורת דוחות כספיים – ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם:

  • ניסיון לצד ותק – אחד הדברים החשובים ביותר אליהם אנו נרצה לשים לב הוא הניסיון לצד הותק של רואה החשבון איתו אנו נעבוד ו/או הפירמה איתה נעבוד. רואה חשבון בעל ניסיון לצד ותק עבר דבר אחד או שניים במרוצת שנות עבודתו ואין מן הנמנע שידע להגיב בצורה יצירתית וחכמה יותר אל סיטואציות שונות.
  • מוניטין – כל רואה חשבון ו/או פירמה צברו מוניטין במרוצת השנים, לכן בדקו את המוניטין של החברה איתה אתם רוצים לעבוד – תוכלו לבדוק אל מול חברות שונות איתה הפירמה עובדת, ביקורות באינטרנט ועוד.
  • ניסיון בתור רואה חשבון מבקר –  רואה חשבון מבקר הוא חלק בלתי נפרד מן החברה והצלחתה, בדקו כי רואה החשבון שלכם שימש בעבר כ-רואה חשבון מבקר ויודע איך לעשות את התפקיד בצורה איכותית ומהימנה.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין

הגשת ביקורת דוחות כספיים היא מלאכת מחשבת של ממש לכן אנו ממליצים לכם לא להתעלם מכך ולעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום. עבודה עם בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום תתן לנו את הביטחון אותו אנו צריכים, כמו כן הניסיון והיצירתיות של אותו רואה חשבון יעזרו לנו לקבל חוות דעת אובייקטיבית, נכונה ומקיפה על כל המתרחש בעסק שלנו לצד הצעות ייעול והיבטי מיסוי שונים.

כמה עולה ביקורת דוחות כספיים

על פי חוק חברות רבות לצד תאגידים צריכים להגיש ביקורת דוחות כספיים (החל מעמותות, מלכ"רים, חל"צ, אגודות שיתופיות, חברות אשר נועדו לתועלת הציבור לצד מגוון חברות אחרות). כאשר אנחנו מדברים על מחיר ביקורת דוחות כספיים אנו הלכה למעשה מדברים באוויר מאחר ואין מחיר ואחיד וישנם לא מעט פרמטרים אשר עלולים להשפיע על מחיר הביקורת – ניסיון והותק של רואה החשבון איתו אתם עובדים, סוג החברה, מורכבות הדו"ח והשירותים המשלימים שידרשו. אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לדעת כמה עולה ביקורת דוחות כספיים היא לפנות אל משרדו של חזי מנחם לשם קבלת הצעת מחיר מסודרת ומפורטת.

אמרתם ביקורת דוחות כספיים אמרתם חזי מנחם

אם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שאתם מחפשים אחר רואה חשבון שיעזור לכם עם המלאכה, אנחנו שמחים להגיד לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חזי מנחם הינו רואה חשבון בעל ניסיון של למעלה מ –  20 שנה. חזי מתמחה בראיית חשבון, ייעוץ מס ונותן מעטפת מלאה למגוון רחב של חברות, עוסקים ותאגידים. הניסיון, המקצועיות והיחס האישי הם אלו שהפכו אותנו לבחירה הטבעית של אלפי עסקים בישראל. אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום.

יצירת קשר מהירה