החזרי מס לשכירים

אם הגעתם לכאן אנו מניחים שאתם מעוניינים לקבל מידע אודות החזרי מס לשכירים. אם היינו אומרים לכם לפני מספר חודשים שאתם זכאים לקבל סכומי כסף גבוהים במיוחד ממס הכנסה סביר להניח הייתם אומרים לנו ששתינו מעט יותר מדי בחתונה האחרונה. יחד עם זאת, לא רבים יודעים זאת אך הם זכאים לקבל החזרים גבוהים ממס הכנסה כאשר גולת הכותרת שניתן לקבל החזרים רטרואקטיביים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות החזרי מס לשכירים – אנשי המקצוע של משרד רואה חשבון חזי מנחם פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

החזרי מס לשכירים כמה שנים אחורה: האם זה אפשרי?

בשנים האחרונות אנו רואים כי המודעות בקשר להחזרי מס לשכירים עלתה בצורה משמעותית, כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט שכירים אשר שואלים את אנשי המשרד שלנו האם אפשר לקבל החזרי מס כמה שנים אחורה. אם אנחנו נרד לעובי הקורה אנו נראה כי הלכה למעשה ניתן לקבל החזר מס בצורה רטרואקטיבית לתקופה של עד כ  – 6 שנים אחורה.

בשנים האחרונות ראינו לא מעט אנשים אשר "נזכרו" ברגע האחרון ומצאו את עצמם זכאים לסכומי כסף גדולים אשר לא ידעו כלל שמגיעים להם – אותו כסף הגיע עבורם בול בזמן עבור שיפוץ הבית, סגירת חובות, קניית רכב חדש ואפילו חופשה אותה הם כל כך רצו.

איך ניתן למקסם את החזר המס ככל האפשר?

לאחר שהבנתם שיכול להיות שאתם זכאים לקבל סכום כסף גדול במיוחד בדמות החזר מס מן רשויות המס בישראל אנו לגמרי מבינים אתכם שאתם רוצים למקסם ככל האפשר את ההחזר. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה אנו ממליצים לכם לעבוד יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום המיסוי אשר יעזור לכם להבטיח כי תוכלו לקבל את ההחזר הגבוה ביותר.

בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום ידע מה הזכויות שלכם לצד החובות שלכם, יעשה אפיון נכון של כל הטפסים הרלוונטיים וירד לעובי הקורה בכל הקשור להכנסות שלכם ב – 6 השנים האחרונות. לכן אנו ממליצים לכם לעבוד עם חברה המתמחה בראיית חשבון אשר מבינה את היבטי המיסוי השונים – כך תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם ממקסמים את החזר המס ככל האפשר.

כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס?

אתם תוהים כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס, כיום ניתן לראות כי כל חברה ו/או רואה חשבון מן השורה גובה סכום אחר על החזרי מס. משרד רואה חשבון חזי מנחם עובדים ללא לאות על מנת לספק ללקוחותיהם את שירות החזרי מס לשכירים כחלק מן "שירות לציבור" ועושים זאת במחירים נוחים ואטרקטיביים – לפיכך הפך המשרד לבחירתם הטבעית של מאות אלפי שכירים ברחבי הארץ.

מי זכאי להחזר מס בין השכירים?

כאשר אנחנו אומרים "שכירים" אנחנו בעצם מדברים על למעלה מ 75% מן אוכלוסיית ישראל, יחד עם זאת לא באמת כל השכירים זכאים לקבל החזרים ממס הכנסה. ניסיון המשרד מלמד אותנו כי מרבית האנשים אשר מרוויחים למעלה מ – 7000 ₪ בחודש יהיו זכאים לקבל החזרי מס לשכירים ברמות כאלו ואחרות היות וישנם לא מעט אי דיוקים, חוסר מתן תשומת לב מצד המעסיק והחברה המנהלת את שירותי החשבונות אצלו ועוד מגוון סיבות. בין האנשים אשר זכאים לקבל החזרי מס אנו רואים:

  • עובדים שכירים המשתכרים במשכורת של למעלה מ – 7000 ₪.
  • עובדים אשר עבדו במהלך 6 השנים האחרונות במספר עבודות
  • עובדים העובדים כיום במספר עבודות במקביל
  • עולים חדשים
  • חיילים משוחררים
  • אנשים אשר מעולם לא ביצעו תיאום מס
  • עובדים שפוטרו במהלך 6 השנים האחרונות
  • עובדים אשר עברו ו/או גרים במקום אשר נחשב לפי המדינה "בעל עדיפות לאומית"
  • אנשים אשר קיים שינוי בסטטוס האישי שלהם – רווק, נשוי, גרוש, אלמן וכו'.
  • אנשים אשר משלמים תשלומי מזונות באופן קבוע
  • משפחות אשר זה עתה הצטרף אליהם תינוק חדש

אמרתם החזרי מס לשכירים – אמרתם חזי מנחם

החזרי מס לשכירים היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להתבצע בצורה מקצועית ויסודית, לכן אנו מזמינים אתכם לעשות זאת יחד עם משרד רואה חשבון חזי מנחם המתמחה בהחזרי מס לשכירים.

יצירת קשר מהירה