פתיחת עוסק מורשה

פתיחת תיק עוסק מורשה היא מלאכה אשר צריכה להתקיים אל מול רשויות וגופי המס השונים – מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. פתיחת עוסק מורשה צריכה להיעשות אל מול רואה חשבון המתמחה בפתיחת עוסקים אשר יאפיין יחד איתכם את הצרכים של העסק שלכם, את הנישה שלו ויסביר לכם בצורה הטובה ביותר מה הם הזכויות והחובות שלכם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות פתיחת עוסק מורשה – אנשי המקצוע של משרד רואה חשבון חזי מנחם פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מי יכול לפתוח עוסק מורשה?

אנשים רבים תוהים למי פתיחת עוסק מורשה תתאים, אם נרד לעובי הקורה אנו נראה שאלו הם האנשים אשר יכולים לפתוח עוסק מורשה:

  • מקצועות המחויבים בפתיחת תיק מורשה – ישנם לא מעט מקצועות בישראל אשר מחייבים פתיחת תיק מורשה גם אם ההכנסות שלכם אינם צפויות לעבור את הסף השנתי לעוסקים מורשים. ביניהם נוכל לראות – רואי חשבון, עורכי דין, אדריכלים ומקצועות נוספים. מומלץ לבדוק מול רואה החשבון שלכם האם אתם נמנים בין המקצועות.
  • עוסקים פטורים אשר מחזור העסקאות שלהם עובר את הסף – בהנחה ואתם עוסקים פטורים אשר עוברים את מחזור העסקים השנתי המעודכן לפי שנת המס אין מן הנמנע שתצטרכו לעבור להיות עוסקים מורשים.
  • עוסקים חדשים הצפויים לעבור את הסכום – בהנחה ומדובר בעוסקים חדשים אשר צפויים לעבור את הסכום השנתי ו/או החודשי של עוסקים פטורים יפתחו מראש עוסק מורשה (8,500 ₪ בקירוב).

החשיבות בעבודה עם רואה חשבון המתמחה בפתיחת עוסק מורשה

פתיחת עוסק מורשה היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות אל מול רואה חשבון המתמחה בתחום. ישנם לא מעט היבטי מיסוי בהם אתם תצטרכו לגעת ולדעת בזמן בו אתם פותחים עוסק מורשה לכן אין מן הנמנע שתצטרכו לעבוד עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום – כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים תחת ידיים טובות.

מתי נקבל את תעודת העוסק המורשה?

לאחר שהושלמו כל תהליכי הרישום אל מול מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה תקבלו תוך מספר שבועות בדואר ו/או און-ליין מן רואה החשבון שלכם תעודה קבועה עם מספר עוסק מורשה קבוע. יחד עם זאת, עד שתקבלו את התעודה הקבועה תקבלו תעודה זמנית לאחר הליכי הרישום מול מע"מ.

מה הם המסמכים הנדרשים לשם פתיחת עוסק מורשה?

על מנת לפתוח עוסק מורשה תצטרכו להזדהות עם מספר מסמכים לשם השלמת ההליך:

  • צילום תעודת זהות לצד צילום ספח
  • אישור ניהול חשבון בבנק ו/או צ'ק מבוטל על שמכם בלבד
  • חוזה שכירות של הנכס בו אתם נמצאים ו/או ממנו מבוצעת הפעילות העסקית עליה אתם מקבלים תשלום
  • תעודות מקצוע
  • הסכמי התקשרות אל מול לקוחות
  • טופס ייעודי בו אתם מציינים את המחזור השנתי הצפוי (לפיו יחושבו המיסים הראשוניים שלכם)
  • מילוי טופס 821 0 טופס פתיחת עוסק מורשה

כמה עולה לפתוח עוסק מורשה?

אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי פתיחת עוסק מורשה יכולה להתבצע לבד ובחינם וללא עזרה של בעל מקצוע, יחד עם זאת אנו מאמינים כי מדובר במלאכה אשר צריכה להתבצע על ידי בעל מקצוע. על מנת לפתוח עוסק מורשה עליכם להגיע עצמאית אל משרדי ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ – כל אלו יגזלו לא מעט משאבים וזמן ממכם אשר אפשר לתרגם אותם בקלות גם לכסף אותו אתם מוציאים אך ללא הניסיון הנדרש לשם פתיחת עוסק והבנת כל ההשלכות מסביב.

כיום ניתן לפתוח עוסק מורשה און-ליין וללא צורך לצאת מהבית יחד עם משרד רואי החשבון של חזי מנחם, פתיחת עוסק מורשה הינה במחירים נוחים ואטרקטיביים לצד ליווי מעמיק וייסודי.

אמרתם פתיחת עוסק מורשה – אמרתם חזי מנחם

אם אתם הגעתם לכאן אין מן הנמנע שאתם מחפשים בעל מקצוע שיעזור לכם לפתוח עוסק מורשה, חזי מנחם הינו רואה חשבון בעל ניסיון של למעלה מ -20 שנה בתחום ראיית החשבון וליווה במרוצת השנים אלפי עוסקים בישראל. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו, לאפיין את הצרכים שלכם ולבחור נכון – זה הזמן שלכם לבחור חזי מנחם.

יצירת קשר מהירה